Help Point – Centrum Psychoterapii i Rozwoju Osobistego jest Niepublicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej.
Ośrodek świadczy następujące usługi: psychoterapie indywidualne, grupowe i par, konsultacje psychiatryczne, konsultacje seksuologiczne, warsztaty, poradnictwo psychologiczne, rodzicielskie i rodzinne, diagnoza, ośrodek świadczy szkolenia dla specjalistów.
Ośrodek mieści się przy ulicy Jana Nowaka Jeziorańskiego 8 lok. 66 w Warszawie.
Ośrodek czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00- 21:00 dla pacjentów, w soboty i niedziele dla uczestników warsztatów i szkoleń.
Pacjent może dokonać rejestracji telefonicznie pod numerem telefonu 510714938 i 22 1189114, za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie www.helppoint.com.pl i mailem na adres helppoint.terapia@gmail.com lub osobiście w Ośrodku w godzinach jego pracy. Terminy spotkań Pacjenta ustalane są według grafika pracy specjalistów.
Wszystkich pracowników Ośrodka obowiązuje zasada poufności, a w przypadku terapeutów i lekarzy – tajemnica zawodowa.
Dane osobowe Pacjentów są chronione zgodnie z Polityką prywatności Ośrodka, stosownie do przepisów powszechnie obowiązujących.
Korzystanie z usług Poradni jest dobrowolne i wymaga zgody Pacjenta – w tym dziecka niepełnoletniego.
Pacjent może umówić na wizytę wyłącznie siebie. Wyjątek stanowi umówienie innej osoby dorosłej, pod warunkiem, że jest jej prawnym opiekunem.
Osoba korzystająca z usług Ośrodka, a będąca osobą niepełnoletnią ma obowiązek zgłoszenia się do Ośrodka z Rodzicem/ Opiekunem prawnym, którego zgoda na świadczenie usług jest wymagana.
Korzystanie z usług Ośrodka jest odpłatne.
Stawka za sesję podlega regulacji wynikającej z sytuacji ekonomicznej oraz geopolitycznej. Zmiana stawki może nastąpić nie częściej niż raz w roku, o czym pacjent będący w regularnym cyklu spotkań terapeutycznych zostanie poinformowany na minimum miesiąc przed jej wprowadzeniem.
Pacjent pokonsultacji może być skierowany do innej formy terapii niżpierwotne zgłoszenie, zgodnie z wiedzą i doświadczeniemkonsultanta.
Pacjent lub jego reprezentant ustawowy zobowiązany jest uiścić opłatę za usługę Ośrodka. Pacjent zobowiązany jest uiścić opłatę za konsultację z góry. W przypadku uiszczenia opłaty za konsultację pacjent ma prawo do jej odwołania bez konsekwencji finansowych najpóźniej na 3 dni przed umówionym terminem spotkania.
W przypadku odwołania wizyty w czasie krótszym niż 3 dni pacjent ponosi jej koszt w całości. Konsultację należy odwołać mailowo bądź telefonicznie. W przypadku nie uiszczenia opłaty za usługę Poradnia może odmówić wykonania usługi.
W przypadku spóźnienia się Pacjenta na spotkanie ze Specjalistą, skraca się ono o czas spóźnienia Pacjenta, bez wpływu na cenę usługi.
W uzasadnionych przypadkach Ośrodek może odmówić lub zaprzestać świadczenia usług osobom indywidualnym lub różnym podmiotom. Decyzje o odmowie podejmowane są przez zespół.
Pacjent zobowiązany jest zachowywać się kulturalnie oraz utrzymywać w czystości i porządku pomieszczenia, z których korzysta. W przypadku wyrządzonych szkód, pokrywa ich koszty.
Dokumentacja psychologiczna udostępniana Pacjentowi nie zawiera dokumentacji poufnej tj. osobistych notatek psychologa/psychoterapeuty/psychiatry/seksuologa, protokołów badań, kwestionariuszy, wytworów pacjenta itp., które objęte są tajemnicą zawodową.
Dokumentację psychologiczną lub medyczną udostępnia się Pacjentom:
Pacjent zgłasza pisemnie wniosek o udostępnienie dokumentacji, określając również,w jakiej formie ma to nastąpić.
Udostępnia się dokumentację do wglądu Pacjenta: